Dag 24 (Maandag 28/7): Presentatie - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu Dag 24 (Maandag 28/7): Presentatie - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu

Dag 24 (Maandag 28/7): Presentatie

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

30 Juli 2008 | Verenigde Staten, Berkeley

Presentatiedag! Even spannend, maar prof Trudy kwam achteraf zeggen dat ze het een hele interessante presentatie vond. En in een antwoord op onze doorgestuurde presentatie zei ze: ‘Thank you for all of your efforts to create such an excellent presentation!’ Leuk, maar niet verwonderlijk, want ook Isabel en Lies hun presentatie had achteraf een heel goede commentaar gekregen. De Belgen doen het hier goed :)!

Na de les stond mij nog een tweede uitdaging te wachten: ik moest tegen 5.00pm twee musicals gezien hebben en van allebei een review geschreven hebben :-s. Vlak na de les dook ik dus het Media Center in om West Side Story en A Chorus Line te gaan kijken. Tegen 5.00pm stond ik netjes klaar met mijn 2 reviews, om dan in de les te horen dat er maar vijf mensen van de 18 ze alle twee hadden gemaakt… En ik maar moeite doen!

Voor ’s avonds stond er dan eindelijk terug ontspanning op mijn programma. Na het eten in crossroads, gingen we naar de cinema om Hangkok te zien. De cinemapopulatie werd ineens verviervoudigd met ons allemaal erbij (Jan, Anton, Nick, Kayo, Hanne, Lies T, Lies G., Caroline, Isabel, Marcial, Blanca en ik). De film zelf is niet echt mijn favoriete ding, want ging er toch wel net lichtelijk over ;-). Maar toegegeven, Will Smith speelde het weer geweldig goed!

De avond eindigde opnieuw in Blakes (voor de verandering :-p).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alexandra

Op deze webblog vinden jullie een verslag van mijn avonturen tijdens de summerschool aan de UC Berkeley.

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 87974

Voorgaande reizen:

05 Juli 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: