Dag 31 (Maandag 4/8): Everyday life - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu Dag 31 (Maandag 4/8): Everyday life - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu

Dag 31 (Maandag 4/8): Everyday life

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

11 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Berkeley

Het was even een ontnuchtering na het fantastische weekend toen we ontdekten dat we een parkeerboete hadden vanmorgen… Gelukkig maar 30 dollar, maar toch weer een hele rompslomp om dat te betalen.
Na de auto teruggebracht te hebben naar Enterprise, heb ik eindelijk nog eens met thuis geskypt :). Altijd leuk om al mijn avonturen te vertellen (want ik ben toch wel een beetje trots op mijn reisje hier)!!!

Daarna was het tijd om mijn wekelijkse musical te gaan kijken: vandaag stond ‘Hair’ op het programma, een verhaal over de hippies in New York. Niet direct mijn favoriet, want het was een beetje saai en de muziek vond ik ook niet zo geweldig.

’s Avonds trokken we naar Blakes met de Hollandse meisjes. Maandagavond is altijd een rustige avond, dus konden we gezellig bijpraten over onze weekends!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alexandra

Op deze webblog vinden jullie een verslag van mijn avonturen tijdens de summerschool aan de UC Berkeley.

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 87977

Voorgaande reizen:

05 Juli 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: