Dag 27 (Donderdag 31/7): Midterm-return! - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu Dag 27 (Donderdag 31/7): Midterm-return! - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu

Dag 27 (Donderdag 31/7): Midterm-return!

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

04 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Berkeley

Midterm return!!! Na een uurtje les, kregen we van onze prof onze midterm terug :). De Belgen vormden de top 5 van de klas en ik had een fantastische commentaar op mijn examen: “Congratulations on your midterm, you have written the best exam in class. Troughout the years, the belgians have shown their hard work and wit. I would love to live in your country!” Dolgelukkig natuurlijk met mijn A+ (see picture ;-))!

Mijn namiddag bestond uit gezellig in het zonnetje liggen op de courtyard met mijn nieuw pak artikels voor Marketing Communication. Heel gezellig, want er zitten altijd heel wat mensen (o.a. de fransen) beneden en er passeert altijd wel wat bekend volk.

Avond eindigde voor de vierde maal op rij in Blakes. Classic on Thursdaynight, haalden we een bandje voor beneden in de kelder en wisselden we tussen upstairs en downstairs. Het was een heel leuke avond!

  • 05 Augustus 2008 - 16:37

    Nettie :

    Proficiat met die A+! ;-)

  • 14 Augustus 2008 - 17:05

    San:

    owkeej! da is wel super! proficiat he meid! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alexandra

Op deze webblog vinden jullie een verslag van mijn avonturen tijdens de summerschool aan de UC Berkeley.

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 87973

Voorgaande reizen:

05 Juli 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: