Dag 38 (Maandag 11/8): Working for school - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu Dag 38 (Maandag 11/8): Working for school - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu

Dag 38 (Maandag 11/8): Working for school

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

21 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Berkeley

Na de les had ik eindelijk nog eens afgesproken om verslag uit te brengen thuis via Skype, terwijl Isabel en Caroline de auto gingen wegbrengen. Mijn dagbeschrijving is deze keer iets minder boeiend, want vermits het de laatste week is, moet er nu vooral gestudeerd en gewerkt worden. Tegen woensdag moet onze eindpresentatie voor American Studies af zijn en donderdagmorgen is het final exam van Integrated Marketing Communication: werk genoeg dus!

Vandaag spendeerde ik de ganse namiddag aan het maken van mijn deel van de presentatie. Na de musical-les pikten we dan eerst een pannenkoek op bij de famous en overheerlijke 'Crepes a Go-Go': spinach, egg & turkey. We gingen rustig naar één van de study lounges in mijn gebouw en plaatsten alles samen, zodat onze ruwe versie ontstond. In tegenstelling tot mijn vorige groepswerk, ging dit allemaal heel vlot en moesten er tegen morgen bijna geen aanpassingen meer gebeuren :-). Grote opluchting dus voor mij, want ik had geen zin mijn laatste week te laten opslorpen door dat werkje.

’s Avonds werd het nog eens tijd om foto’s te verzamelen van alles tot hier toe, zodat ik daarmee weer up to date was. En het was nodig om voor één keer eens op tijd te gaan slapen en mij te herbronnen voor de eindsprint deze week ;-)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alexandra

Op deze webblog vinden jullie een verslag van mijn avonturen tijdens de summerschool aan de UC Berkeley.

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 87977

Voorgaande reizen:

05 Juli 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: