Dag 32 (Dinsdag 5/8): Picture Time! - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu Dag 32 (Dinsdag 5/8): Picture Time! - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu

Dag 32 (Dinsdag 5/8): Picture Time!

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

11 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Berkeley

Na de les vond ik dat het eindelijk eens tijd werd om overal iedereen zijn foto’s te gaan verzamelen. Ondertussen staan er al zo’n 3000 foto’s op mijn laptop, ongelooflijk (wetende dat ik er zelf geen neem omdat er al zoveel zijn van anderen ;-))! Ik ben er dan ook een ganse namiddag mee bezig geweest en gestart met foto’s op deze blog te plaatsen: zoeken, selecteren, uploaden, benoemen, … Het duurde allemaal een eeuwigheid en tegen vier uur geraakte ik al aardig gefrustreerd. Daarom ging ik rustig naar de courtyard om in het zonnetje te liggen en de rest van de namiddag te ontspannen.

’s Avonds trokken Caroline en ik naar Raleighs, een pub on Telegraph Ave. Na al die avonden waren we stilaan uitgekeken aan het geraken op Blakes, en daarom dus eens wat afwisseling nu. Ons doel was eigenlijk om daar te gaan poolen, maar de tafels waren constant bezet. In plaats daarvan geraakten we aan de praat met een student die bezig was met zijn PhD. in wiskunde hier, Dave. Hij wist ons enkele leuke tips te geven over Berkeley en San Francisco, en dat is altijd mooi meegenomen sinds onze verblijf hier stilaan begint af te korten.