Dag 26 (Woensdag 30/7): Relaxen in Berkeley - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu Dag 26 (Woensdag 30/7): Relaxen in Berkeley - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu

Dag 26 (Woensdag 30/7): Relaxen in Berkeley

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

04 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Berkeley

Eindelijk een Berkeley-sweater gekocht!!! Na een uur rondzoeken en kiezen tussen vijftig verschillende modelletjes, heb ik er eindelijk eentje gevonden naar mijn zin :). Isabel was mee gaan shoppen en heeft een heel leuk kleedje gekocht in de Urban Outfitters.
Daarna gingen we relaxed op het terras van Café Strada iets warms drinken (ook al is het hier heel mooi weer geweest vandaag en had iets fris mss meer gepast geweest :-p).

De rest van de dag bestond vooral uit luieren en wat op de courtyard liggen. Heb Kayo zijn nieuwe gitaar even mogen uitproberen (en stemmen :-p, leve het absoluut gehoor): leuk instrument en hij speelt echt goed!

De avond spendeerden we in Blakes (again!).