Dag 25 (Dinsdag 29/7): Niksen - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu Dag 25 (Dinsdag 29/7): Niksen - Reisverslag uit Berkeley, Verenigde Staten van Alexandra - WaarBenJij.nu

Dag 25 (Dinsdag 29/7): Niksen

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

30 Juli 2008 | Verenigde Staten, Berkeley

Isabel en ik hadden besloten tot een dagje lekker niets doen (na de les), want dat hadden we nu beiden wel even verdiend met eerst onze midterm en daarna die presentatie! Na de les gingen we rustig langs Telegraph een voorraad water en koekjes kopen, en bij Peet’s Coffee iets om te eten halen, want we hadden geen van beide gaan ontbijten. Dat durft er al wel eens overschieten als we zo vroeg les hebben (8.00am). En bovendien zorg ik er altijd voor een banaan te hebben klaarliggen, zodat ik toch iets kan eten voor de les.

In de namiddag gingen we nog eens tot aan het zwembad, dat was ondertussen meer dan een week geleden (wat een schande :p!). Daar zagen we Michele en Augusto, en later ook Sylvie en Helene (de Hollandse meisjes). Ondertussen krijg ik hier zo toch een mooi bruin kleurtje :), maar in vergelijking met Isabel stelt dat nog altijd niet veel voor: zij wordt hier een echt negerinnetje!

De avond verliep as usual: dinner @ crossroads en uit naar Blakes. Crossroads is de laatste tijd ook terug heel lekker aan het worden, maar dat is misschien ook omdat we er niet meer elke middag en avond gaan eten. We wisselen nu al eens af met de Golden Bear of met Peet’s, zodat we het niet te snel beu worden!

  • 02 Augustus 2008 - 11:42

    Mark:

    Hoi hoi,

    leuk om jullie avonturen hier te kunnen volgen. Ik wacht vol spanning op de volgende update: nieuwe avonturen, nieuwe vriendjes, nieuwe liefdes (? ;))

    groetjes,
    mark

  • 02 Augustus 2008 - 14:03

    Nettie:

    Heylaba!

    die crossroads dat lijkt me alma all over again ;-)

    Mooie foto trouwes met de mama!

    Stuur je nog eens even je skype-adres door via mail. PS je kan me alleen in de weekends bereiken (tijdens de week zit ik in Leuven voor m'n vakantiejobke)

    Amuseer je daar nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alexandra

Op deze webblog vinden jullie een verslag van mijn avonturen tijdens de summerschool aan de UC Berkeley.

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 87974

Voorgaande reizen:

05 Juli 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: